torsdag 17 december 2009

puder

Dagen började ganska bra med att jag fick i mig en halv macka till frukost, vilket är mer än jag lyckats äta till frukost hitills den här säsongen. Sedan mot jobbet och jobbade fram till halv 1, då jag fick åka lite skidor. Puder fanns det lite av och det är mkt uppskattat, men lite sten fanns det också och det är inte uppskattat. Så jag får väll ta tillbaka mitt tidigare inlägg för det är så förbannat kul. Solen tittade till och med fram på toppen det var bra.

Vi hängde lite i Bistron och käkade en kycklingmacka och en kopp choklad med vispgrädde, det är verkligen att rekomendera!

Nu ska jag och Kalle försöka få iväg min bil till Tandådalen för lite tankning.





En bild från förra året när brorsan
gjorde snowboard premiär.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar