onsdag 16 december 2009

Kändis besök

Igår så hade vi på Kaisers personalaktivitet och fick åka skidor med Fredrik Nyberg, som är en gammal landslags åkare. Och man inser ju att man är riktigt kass på att åka, man har mkt kvar att lära.

Sedan blev det bad och bubbelpool på vattufjäll vilket var skoj, maten fick vi också på vattufjäll och det blev även en bowling tunering. Hur det gick ska vi inte gå in på. Men jag undrar bara är man skit kass eller bara kass om man för 82 poäng ? inte för att jag fick det men i alla fall.

Det blev även en liten sväng till Tipibar och det va skoj. Där så började den klassiska Brottningen komma på tal och vi kom fram till att vi ska gå någon glory match i vinter. Jag ska fan vinna över Jens i vinter..Och så klart så skulle manligheten avgöras och det blev armbrytningen..Jag tänker inte säga hur det gick där heller..

Nu ska jag iväg till jobbet och sen tänkte jag åka skidor ett tag.


Bowling på vattufjäll



Inte så bra bild men ändå

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar