måndag 14 december 2009

Fresh start

japp då börjas det igen, jag vet egentligen inte hur många bloggar jag har börjat skriva på, men inser alltid att det bara är mamma och min polare Jocke som läser bloggen. Så nu ska jag börja om igen och jag hoppas det går bättre så läs tills du storknar. Så nu ska jag skriva lite om mig själv också.

Johan Dahlstedt heter jag, gör min andra säsong på Kaisersskidbod där jag trivs mkt mkt bra.
Jag är 20 år och kommer i från Dalarnas hjärta, Falun.
Jag bor här i stöten tillsammans med min flickvän Erica och hennes guldfisk.

Nej nu måste jag börja göra mig klar för jobbet, trotsa kylan och försöka få fart på min bil.

Later blader

1 kommentar:

  1. Inte bara mamma och jocke som läser Det gör även Ericas mormor och morfar. VI tycker ni är jättebra

    SvaraRadera