onsdag 30 december 2009

det glider i Stöten

Idag var det kallt, i morsse när jag gick ut till bilen å vred om nyckel hördes inte ett ljud. Den försökte inte ens hosta igång den var bara stendöd. Som tur är har jag grymma arbetskamrater så Jens kom och hämtade mig så jag slapp gå, tack för det!

Sen på kvällen så åkte jag och Erica en runda längdskidor vilket var väldigt skoj,då erica inte åkt förut så fick jag agera lite lärare, även fast jag själv suger.
Hon var duktig men lite feg, backarna gick väll så där kan man säga. Men hon ramlade bara en gång!

Nu har jag åkt 2 ggr i vinter och behöver nog åka varje dag ända fram till mars om jag ska klara vasaloppet men det ska gå..

Och jag måste hylla dom som fixar spåren, så sjukt fina spår det uppskattas.

Nu väntar fin besök från Falun och i morgon blir det middag på nedre nedre och lite skidåkning..




Dagens outfit

4 kommentarer:

  1. Både orginell outfit och plats att ta bilden för att vara en dagens... Gillar ironin i det.

    SvaraRadera
  2. Kämpa på med skidorna bara så ska du se att Vasaloppet går finfint.

    SvaraRadera
  3. Härligt med längd! Och vad starkt att åka vasaloppet.

    SvaraRadera