torsdag 17 december 2009

Bowling

Idag så fick jag och Kalle fart på min bil igen så det är skönt att kunna åka lite nu förhoppningsvis, så vi åkte en sväng till Tandådalen och tankade lite och sedan hem för mat.
Men ingen orkade ta tag i matlagningen så vi åkte mot Lyan för en pizza men det var stängt.
Så det fick bli Vattufjäll men dom höll på att städa i ordning så vi bestämde oss för att bowla och spara dom besväret att göra mat åt oss.

Bowlingen gick sjukt mkt bättre än i går och det är jag nöjd med. Snittade runt 120 poäng idag, det är typ dubbelt mot igår haha. Går nog lite bättre utan öl i kroppen.
Kalle segrade tillslut men det var mkt mkt jämt tills sista rundan.

Imorgon så är det tidig arbetsdag så det är lite jobbigt men det går nog bra, sen ska jag försöka få till en bra utgång på kvällen..


En inte så ovanlig bild på min skärm.

http://www.freeride.se/tv/3596/
Kolla den filmen, helt okey setup på gården!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar