onsdag 20 januari 2010

Yeessss!

I morgon är jag ledig och det firades med en öl och jäger till bowlingen vilket jag för övrigt spöade kalle möllberg i rejält! I morgon så är jag som sagt ledig och dagen ska så klart användas till skidåkning(eftersom jag är här för att åka skidor), skulle aldrig slösa en ledig dag till att ligga bakfull i min säng och tycka synd om mig själv..
För som man bäddar får man ligga, och är man full så bäddar man inte speciellt bra.

Så i morgon ska jag börja dagen i Stöten och shredda parken lite innan det bär av mot tandådalen för att prova superparken som har öppnat.

Så Evaemma om du är vaken i morgon vid 09:00 så kan du få hjälpa mig att filma min park genomkörare om du har lust ?

idag har jag förresten ätit årets första semla på vattufjäll!! sjukt gott..
Dom börjar sälja dom i morgon så kom dit och prova!

4 kommentarer:

  1. You know where to find me, släng iväg ett mess så ses vi för föreviganden av dina moves i Stötens Fun Park! Är du bakis tänker jag moralpredika, som du säkert förstår.

    SvaraRadera
  2. Gött med film, hoppas på att få se den snart! :)

    SvaraRadera
  3. Det där kommer jag citera - "Som man bäddar får man ligga, och är man full bäddar man inte speciellt bra."
    Hoppas på att få se lite filmer snart!

    SvaraRadera
  4. vad hände med "den man ligger med får bädda"?

    SvaraRadera