fredag 1 januari 2010

Vi Falukillar kan!

Idag när jag kom till jobbet vart jag super orolig när jag hörde att en kille i min ålder från Falun var försvunnen sen nyårsfirandet, hans kompisar hade anmält honom försvunnen vid 4 tiden. Så jag tänkte direkt att det var någon av mina vänner som var och hälsade på..Men sen fick jag höra att det inte va så..

efter ett tag travar en bekant in till mig i shopen och jag frågade om det va han som var försvunnen. Han hade ingen aning men antog det efter som han inte sagt till sina vänner vart han skulle..

Så hädanefter tala alltid om när ni ska på bortamatch...

3 kommentarer:

  1. En rätt bra läxa att lära sig kanske.. Framförallt på nyårsafton när det inte går att komma fram på några telenät!

    SvaraRadera
  2. Lite sköning ändå att han bara tar det lugnt, inte försöker kontakta någon eller så...

    SvaraRadera
  3. Haha, en hemlig borta-match? Tur att han var välbehållen..

    SvaraRadera