måndag 25 januari 2010

Sovmorgon

Idag är jag och Erica lediga samtidigt vilket inte händer ofta! så vi firar dagen med en sovmorgon,ligger just nu helt nyvaken i sängen och klockan är halv 11. Det har aldrig hänt under min tid i stöten att jag sovit så länge. Jag har insett att även ifall jag är här för att åka skidor, så måste jag inte åka skidor så fort jag är ledig. Så idag ska jag bara ta det lungt och åka ner till byn en sväng. Sen är det mkt möjligt att jag åker lite längd i kväll, men just nu ligger jag bara och njuter av att se att solen nästan lyser ute och jag ligger i min säng och slappar!
Gött mos

Dagen citat. En tjej från Norra real kommer in till mig i shoppen och vill ha ett par skidstrumpor.

Tjejen: Vad kostar skidstrumpor ?
Jag: ja dom billigaste kostar 130 kr och dom dyraste kostar 400kr,så det finns lite att välja på!
Tjejen: okey, vad kostar dom för 130?

och sist men inte minst är jag så jävla trött på Uggs eller va det nu heter!

6 kommentarer:

  1. skärpning det är klart man måste åka skidor varje dag man är ledig. förutsatt att det inte är omöjligt.

    SvaraRadera
  2. Haha, klyftig tjej det där... Klart ni förtjänar att ta det lugnt någon dag ibland också! :)

    SvaraRadera
  3. Kan tänka mig att de fula uggsen sitter på var och varannan tjej som är där uppe nu... det är inte gött mos.
    Men "gött mos" - är gött mos!

    SvaraRadera
  4. va?! nej! Uggs ja trodde de bara var poppis här. så jävla gräsliga tofflor/skor. fyfan asså.

    SvaraRadera
  5. Ugs borde förbjudas! Ungefär som foppa-tofflor..... Gah.
    Välförtjänt ledighet då om du inte fått sova ut så förrän nu ;)

    SvaraRadera
  6. Skönt med ledig dag och sovmorgon :)

    SvaraRadera